FOLLOWERS

Sunday 2 August 2009

NYALAAN LILIN BUAT CARAZON ! ADA TAK KENA MAJLIS NI KOT !


Penghuni Gua : Macam tak kena aje gambar ni. Puas perhatikan!!!!

2. Ops , ops! Rupa nya YB Nizar Jamluddin tak ada di situ. Patut rasa kurang sesuatu aje. mungkin Nizar lupa kot majlis di Manila ni kot. Sibuk dengan demo haram di Kuala lumpur semalam barangkali.


3. Kepada semua pelayar ! Minta sampaikan kepada YB Nizar bahawa majlis nyalaan lilin ini akan dilanjutkan sehingga 4 ogos 2009 . Tempat dan masa masih sama seperti sebelum ini. Yang pastinya di rumah Carazon le. Tetapi kalau nak buat juga , di kedutaan Filipina di Kuala Lumpur pun boleh. Majlis nyalaan lilin yang sama juga diadakan oleh dutanya.

4. Jemput datang.! Bukannya haram. Niat tu yang mustahak. Kata PAS Perak lah. brtul kot.

12 comments:

  1. kau je..la.. yg pergi! ,rumah kau tak ada electric nanti jangan nyalakan lilin.. haram...!

    ReplyDelete
  2. pi jahamnanlah orang2 melayu pro umno lanattullah,hiduplah orang2 islam lagi beriman,dan bertaqwa kepada Allah S.T,semoga memberi kemenangan,saya doakan sempena Ramadan akan saya doakan gi mampusla org melayu berugama umno dam fulus,manusia tak maruah umno,mcam babi bagi mkn kenyang pas bawa penyakit 1 malaysia .gi mampus umno.

    ReplyDelete
  3. Laaa napa Nizar tak ada. Bila dia miss yang ini tak masuk syurga dia nanti.

    ReplyDelete
  4. opps....najib pun nyalakan lilin mcm org india lg,tak heboh pun....

    ReplyDelete
  5. salam bro

    ala..apa nak kisah sangat pasal nizar ke pas ke
    cam x tau lak dorang ni suka buat hukum hakam sendiri
    yang haram pon boleh jadi halal
    yg penting tokey lilin boleh hidup mewah sbb permintaan lilin smakin tinggi
    kuikuikuikui

    ReplyDelete
  6. Betul la. Bukan Si Namrud je yang takde tapi yang makhluk bajingan berkopiah dari Pendukung Ajaran Syaitan pun takde. Haa... orang tua gay tu pun takde... Ni N.Ajis marah ni... meroyan la orang tua nyanyuk tu nanti. Adoiyai....

    ReplyDelete
  7. Bagus juga posting dan gambar yang ditunjukkan sebab ia boleh menyedarkan apa yang dilakukan oleh bekas MB Perak tempoh hari.

    Nampak kedua-dua gambar di Manila dan di Ipoh tu dalam peristiwa yang sama iaitu menghormati simati mengikut ajaran Kristian.

    Naauzubillah.

    ReplyDelete
  8. salam,
    saudara romeo, heran saya, anda mencampur adukkan perkataan keji saudara dengan islam.adakah ini mengikut fatwa nik aziz bahawa Allah pun mencarut?- noor

    ReplyDelete
  9. Selamat datang Bulan Ramadhan..Moga kita sempat sampai di bulan yg mulai ni...
    Dan jgn lupa nanti nisfu-syaaban..hari khamis ni..6/8/09
    Selamat beramal..

    ReplyDelete
  10. He he...kau orang dah kena kapur !. Kau tak tenguk ke Najib kena mandi dengan susu oleh bomoh hindu ?. La melepaslah kau orang ...Kalau tak dapat jugak kau pegi cari gambar Najib nyalakan lilin dalam upacara Hindu tu. Haprak !. Mata buta sebelah macam dajjal !

    ReplyDelete
  11. Nizar mana mau bakar lilin untuk Corazon. Tak ada political mileage. Menghabiskan lilin saja. kalau dia bakar untuk Corazon, dia tak kan dapat balik kerusi MB. kalau bakar lilin untuk TBH, semasa bakar, dalam hati, dia doakan supaya dapatlah balik kerusi MB Perak.

    ReplyDelete
  12. bodoh betul la budak2 pas dgn pkr nie, orang bukan bercerita pasal lilin tu la ngok!!! banggang punya manusia

    ReplyDelete

PETA PELAYAR