FOLLOWERS

Saturday 1 August 2009

TAK PERLU KAJI LAGI : TANGKAP AJE!



Penghuni Gua : PDRM tak perlu buat kajian lagi. Cukuplah dengan kajian demi kajian. ISA sudah ada peruntukkannya. Tangkap aje semua ketua kepada beruk-beruk ini. Majoriti rakyat amat menyokong tindakan PDRM menangkap mereka ini. Buat lah kajian, memang kami semua sokong, mereka ini di ISA kan. Semua pihak terganggu dengan tindakan beruk-beruk ini.


2. Gangguan yang pernah PG lihat sendiri ialah bagaimana sebuah ambulan yang membawa pesakit yang tenat telah terperangkap dalam kesesakan. Akhirnya mangsa meninggal dunia di dalam ambulan yang terperangkap di kawasan sesak di jalan Cheras gara-gara demo haram Hindraf tahun lau.

3. Beruk-beruk ini tidak pernah berfikir tentang kesengsaraan orang lain. Mungkin mereka mula berfikir jika yang di dalam ambulan tersebut adalah emak , bapak, atau anak-anak mereka. Inilah otak mereka.

3 comments:

  1. Negara kan mengamalkan demokrasi..biarlah mereka yg menyokong ISA sertai raptai tu..hee
    Tak perlulah tangkap..tapi berikan mereka laluan khas dan tempat tertentu. Laluan mereka tu ditutup untuk laluan kenderaan buat masa2 tertentu. Jalan alternatif lain pun banyak kat KL tu. Maklumat hendaklah jelas.

    ReplyDelete
  2. MEMANG SAH NGKO NIE PENYOKONG UMNO KARAT

    ReplyDelete
  3. Dollah!..Website ni kan pro kerajaan...memang la sah kita sokong UMNO..Bangang

    ReplyDelete

PETA PELAYAR