FOLLOWERS

Saturday 1 August 2009

DEMO HARAM ISA : INILAH HASILNYA !



Penghuni Gua : Mereka ini tak fikir sebab ini bukan harta mak bapak mereka. Kalau kena kepada mereka baru mereka tahu dan pandai pula marahkan orang.

12 comments:

  1. Bukankah Tuanku YDPA sudah sediakan Dewan Rakyat dimana semua wakil rakyat boleh berhimpun dan berbincang semua masaalah rakyat-rakyat yang mereka-mereka wakili? Buatlah usul di Dewan dan kalau majoriti menyokong dibubarkan ISA - tamatlah riwayat ISA - itulah demokrasi.
    Kalau rakyat sudah tidak menggunakan wakil rakyat, dan wakil rakyat bertindak bukan sebagai mewakili rakyat - apa gunanya diadakan pilihanraya.
    Yang menang menjadi wakil rakyat - janganlah pula tidak hadir bilamana Dewan Rakyat bersidang bagi menyelesaikan masaalah dan mencadangkan bagaimana hendak memakmurkan rakyat dalam kawasan masing-masing. Maka rakyat hendak apa? - hendakkan wakil rakyat atau tidak memerlukan wakil rakyat? Biarlah wakil rakyat sahaja yang buat kerja untuk rakyat dan kemukakan memorandum. Yang bukan wakil rakyat, buat kerja seperti membaca dan sebagainya bagi menambahkan rezeki dan produktiviti rumahtangga dan negara. Yang bukan wakil rakyat, bukankah elok seperti PG syorkan, berhimpun untuk beli saham baharulah perhimpunan itu sesuatu yang cerdik dan bermakana.

    Dr Abdul Rani Kamarudin

    ReplyDelete
  2. kalau lah polis benarkan seperti yang dilakukan oleh negara maju ...makin maju sogo tu ... ramai orang berkumpul sambil beli barang

    ReplyDelete
  3. SLM BRO..BYK YG KENE CEKUP BRO...BIAR PADAN MUKE PENYANGAK2 TU..NK TUNJUK TERER KONON!. MMG BANGANG X SUDAH DIORANG NIH..MENJAHANAMKAN EKONOMI ORG LAIN!! HARKK PTUIH!!

    ReplyDelete
  4. Bangang punya makhluk. Hidup susahkan orang, bila mati jadi hantu.

    ReplyDelete
  5. Balun je dengan belantan. Dah tak dapat permit nak buat jugak. Bila kena salahkan polis. Main ikut cakap pemimpin, tak reti nak pikir sendiri ke?

    ReplyDelete
  6. Wakil rakyat yang dia orang pilih kena kejutan budaya. Selama ni tak penah menang tapi tahun lepas menang plak. Tu yang kena kejutan tahap bangang. keja tak tau buat. yang dia tau demo, ceramah kutip duit, salahkan keja orang lama, mengeluarkan pendangan2 yang bangang di dewan, sahabat ngan mafia supaya cepat kaya, kelepet duit rakyat supaya dapat buah rumah mewah. Lepas ni tukar nama pembangkang jadi pembangang.

    ReplyDelete
  7. nafsu melebihi akal..begitulah jadinya..

    ReplyDelete
  8. wa talak suka itu olang lemonstelasi. wa punya bisnes hor hali ini talak untung lor. olang malayu manyak suka itu gado-gado. olang cina mau cali mkn lor. (ah pek)

    ReplyDelete
  9. ini sume aaaa..olang gila juga..lu olang ada nampak ka itu cina sama india duk demonstrasi...selalu aaaa...itu olang melayu juga jadi kuda....hehehehe

    ReplyDelete
  10. Melayu bodoh,diperbodoh oleh cina.saya sokong kalau buat demonstrasi halal orang jual puki ,pondang, suruh tutup sport toto,4d dan lain maksiat lagi bagus.Melayu kena diperbodoh cina.

    ReplyDelete
  11. Dia dah sebat duit kita 364 hari ..tutup satu hari kira Ok aper???

    ReplyDelete

PETA PELAYAR