FOLLOWERS

Wednesday 5 August 2009

EXCO-EXCO DAP SELANGOR MULA TAK LENA TIDOR ! SPRM BERTINDAK !




Penghuni Gua : Dua lelaki / kontraktor ditahan SPRM hari ini. Ia ada kaitan dengan sumbangan/rasuah keppada tabung DAP Selangor dari setiap projek yang diberi kepada kontraktor ini.

2. Kepada PG : Ini adalah langkah pertama SPRM. Keterangan kontraktor ini adalah mustahak. Langkah keduanya ialah menangkap dan seterusnya menuduh exco yang memberikan projek kepada kontraktor ini dan mengarahkan sebahagian keuntungan projek disalurkan ketabung DAP Selangor ( rasuah le ).

3. Memang bungkus le semua exco DAP Selangor. Nampak gayanya Kerajaan Selangor pun runtuh.

4. Tak lena tidor le semua sekali exco-exco ini. Semua bukti adalah berdokumen / bertulis. Kaki cek pun ada dirampas dari kontarktor tersebut iaitu kaki cek wang yang disalurkan ke DAP Selangor. Mana mahu lari brother. Ini bukan kerana kamu cina ke, Melayu ke, India ke. Ini hal rasuah dan kebodohan anda.

5. Tahniah SPRM. Kalau boleh cepatlah sikit menangkap dan menuduh pihak-pihak yang terlibat dalam jenayah rasuah ini. Bukan apa : lama juga dah tak tengok orang meroyan di jalanraya...



6 comments:

  1. harapnye yang 2 ni tak l amenemui ajal macam TBH
    kalau x, x selesai2 la masalah~

    ReplyDelete
  2. Mana boleh kes mati ni selalu nanti fobia pulak la pelancong asing...heee
    Oh Ya..Kes rumah khir toyo yg JUTAAN RM tu tak bunyi apa2 pun..??
    HHmmm...Telus brother...

    ReplyDelete
  3. Perasuah tu elok di tendang saja..
    Tak kira siapa dia tu..
    Samada PR maupun BN. Jgn lak 2x5 je..
    Duit rakyat wwooo..hee

    ReplyDelete
  4. BAPAK DIA KAYA KOT. KALAU DIA TAK DAPAT BUKTIKAN DARI MANA PUNCANYA PENDAPATAN TU, MAKA BUNGKUS JUGA TOTO TU MACAM ADUN KEMASEK YANG DITANGKAP SPRM KELMARIN DULU. PADAN MUKA DIA ORANG.

    ReplyDelete
  5. hahhh! amek ... ingat kes terus lupus camtu ke? biar DAP tu merasa..

    ReplyDelete
  6. DAP 2KALI LIMA MACAM BN PERASUAH.TAPI BAIK AKU PILIH BN SEBAB ADA BAIKNYA JUGAK. DIBANDINGKAN DAP NAK HAPUSKAN ISLAM AGAMA RASMI DAN MELAYU.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR