FOLLOWERS

Friday 22 May 2009

ADUN MANIK URAI KEMBALI KE RAHMATULLAH


Berita Harian
22 mei 2009


KOTA BAHRU: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Manik Urai, Kelantan, Ismail Yaacob, meninggal dunia di Hospital Raja Perempuan Zainab II pada kira-kira jam 5.55 pagi ini kerana sakit jantung. Perkara itu disahkan Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Ahmad Yakob ketika dihubungi hari ini. - Bernama

Penghuni Gua : Semuga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya dan di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin.

2. Dengan ini maka pilihanraya kecil akan di adakan dalam tempoh 60 hari. Bagaimana BN? Adakah akan bertanding di Manik Urai. PG cadangkan BN bertanding di Manik Urai dan juga di Penanti. Fikir semula keputusan menarik diri dari PRK Penanti.

3. Kesiankan penyokong dan pengundi BN di sana. Jangan mengajar mereka mengundi selaindari BN. Jika BN tak bertanding di Penanti, 45 % pengundi yang mengundi BN dalam PRU ke 12 dulu akan mengundi ke mana ? Fikirkan.

1 comment:

  1. Najib dah tegaskan BN tak mau bertanding jika kerusi dikosongkan tanpa alasan yang munasabah macam Penanti. Tapi kerusi Manik Urai berlainan. kosong kerana kematian penyanddangnya. Maka sudah pasti BN akan bertanding. Itulah prinsip BN. Semua orag perlu faham dan PG pun patut faham.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR