FOLLOWERS

Monday 18 May 2009

USTAT NASHARUDDIN PERLU MINTA MAAF PADA PM : INI JAWAPAN FITNAHNYA SEMALAM


Berita Harian
18 mei 2009

Najib lawat China hujung bulan ini

PUTRAJAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak akan mengadakan lawatan rasmi ke China pada hujung bulan ini, kata Menteri Luar, Datuk Anifah Aman. Anifah berkata, selain bertujuan mengeratkan hubungan Malaysia dan China, ia juga diadakan sempena ulang tahun ke-35 hubungan antara kedua-dua negara. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Semalam Tim. Presiden PAS di lapurkan di dalam Harakahdaily bahawa PM tidak berani membuat lawatan ke luar negera kerana takut ke Atlantuya. Jadi berita di atas jelas bahawa PM akan melawat China pada hujung bulan ini.

2. Ustat Nasharuddin perlu minta maaf kepada PM kerana memfitnah PM. Orang beragama dan bertaanda Hitam di dahi, berserban / berkopiah ke hulu ke hilir. Kalau tak minta maaf segera maka inilah hipokrit sebenar dan penipu besar. Masuk neraka lah ustat jika tidak minta maaf sesegera mungkin.

3. Dulu ada seorang pemimpin PAS ( Buniyamin ) menuduh TUN Mahathir tonton vedeo lucah dengan cucu. Mdendengar itu, penokong PAS ini yang berserban terus bertakbir. Akhirnya meninggal dunia dengan tak sempat minta maaf. Mujur le juga Tun Mahathir pada masa itu juga memaafkan Allahyarham.

4. Jadi kepada Ustat, lain kali jangan memfitnah. Harakah juga jangan memfitnah. Sebab itu PG telah katakan sebelum ini ( KLIK ) bahawa sebelum bercakap hal di atas , ustat kena periksa dulu jadual lawatan dengan kementerian luar atau dari pejabat PM. Ini terus buat fitnah. Fitnah ini adalah sekeji-keji perbuatan. Ia seperti memakan daging saudara sendiri.

5. Jika Ustat Nasharuddin masih juga enggan minta maaf dengan PM atau bertaubat, di cadangkan tanda hitam di tahu tu diubah dengan tanda putih berjalur ke bawah dari rambut sampai ke hidung jalur putih tu.. Buat macam nazi Jerman. Buat 5 line.

6. Jadi tanda hitam di dahi inilah kalau dibuat-buat ( dengan menghantukkan kepala disejadah kuat sikit ) yang menunjukkan ia tanda hipokrit. Tanda sujud yang Allah maksudkan , selepas sembahyang, kita terus patuh pada perintah tuhan dan tidak memfitnah orang.

7. Bertaubatlah cepat.


Saidah Hairan Sun May 17, 09 1:30:52 pm MYT

SHAH ALAM, 17 Mei (Hrkh) - Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa menyelar sikap Dato' Seri Najib Tun Razak yang sudah menjadi Perdana Menteri selama dua bulan tetapi tidak berani membuat lawatan ke luar negara kecuali Manado, Sulawesi dan Thailand.Menurut beliau, sudah menjadi amalan Perdana Menteri sebelum ini selepas mengambil alih pentadbiran langkah pertama dilakukan mengadakan pertemuan dengan rakan-rakan di luar negara.

Bagaimana pun katanya, perkara itu tidak berlaku terhadap Najib kerana beliau berasa takut disebabkan isu berkaitan dengan dirinya (kes pembunuhan Altantuya) sudah didedahkan dalam 11 akhbar antarabangsa. Berita lanjut : KLIK )

2 comments:

  1. salam bro,

    hahaha.....bro saja nak kenakan ustaz Din kita tu. Walauapa pun, yang benar tetap benar. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata telan air liur aje la bro.........

    ReplyDelete
  2. askum dato amir : itu aje mengajar puak ni. Allah nak tunjuk tak lama. dalam 1 hari aje Allah dah berikan petunjuknya kepada pemfitnah ni.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR