FOLLOWERS

Monday 18 May 2009

PENGKHIANAT HINDRAF NAK PERANG : SILAKAN KALAU BERANI !


Malaysiakini

Amaran Hindraf: Batalkan arahan atau 'perang'
Athi Veeranggan May 18, 09 6:32pm

Pengerusi Hindraf, P Waythamoorthy memberi kata dua kepada kerajaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.Tarik balik arahan terhadap abangnya yang juga pemimpin Hindraf, P Uthayakumar untuk bertemu dengan lembaga penasihat ISA atau bersiap sedia untuk berdepan sekali lagi dengan protes jalanan di seluruh negara.

Waythamoorthy yang tinggal di London berkata arahan ke atas Uthayakumar selepas beliau dibebaskan tanpa syarat dari Kem Tahanan Kamunting, adalah tidak sah dan melanggar perlembagaan.Oleh itu, beliau menggesa pihak berkuasa supaya segera menarik balik arahan tersebut, dan jika tidak, pergerakan itu akan mengisytiharkan 'perang' terhadap kerajaan Najib.Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Cuba kalau berani. Setakat ugutan anda, jangan kata kerajaan, kepada PG pun tak berbekas langsung. Gempak aje lebih. Kalau berani mengapa anda lari keluar negara. Balik ke Malaysia , tengok apa jadi.

2. Jangan besar kepala dan membuat berbagai ugutan. Ini Malaysia , sebuah negara berdaulat. Jangan cuba memperlekehkan kami dan Malaysia ( juga negara kami ).

3. Setakat nak tunjuk perasaan dan mengambil kesempatan di tempat tumpuan orang ramai tak payah le. Orang bodoh aje yang menyertainya. Perbodohkan penyokong anda boleh la, tetapi jangan nak perbodohkan kami semua.

4. PG dah lalui berbagai ugutan . Tak berbekas pun dari ugutan anda. Nak cabar kerajaan ? Tak perlu. Cabar PG cukup. Dah biasa alami ugutan orang seperti anda.

5. Bab mencabar dan menggugut ni jangan nak temberanglah. Lihat sahaja hari ini. Dah hancur kumpulan yang cuba diambil contohnya oleh anda ( dengan ketua pengkhianatnya pun bungkuih di sri Lanka ). Ambillah ikhtibar darinya.

6. Bawah kalu ok. Atas kalu hmmmmmmmmmmmmmmmmm.

3 comments:

  1. dah asalnya pariah perangainya tetap camtu walaupun belajar tingg-tinggi,depa ne jenis yang tak berterima kasih....

    ReplyDelete
  2. BACA HUJAH U TU BERDERAU DARAH DI SEOUL NI..

    TERUSKAN NANTI KALAU APA TERJADI SAYA BALIK KE KL DAN BERSAMA ANDA MEMPERTAHANKAN MARUAH KITA..

    AYUH MARI KITA PERTAHANKAN NEGARA KITA DARI UGUTAN BUDAK HITAM INI...

    SALAM

    ReplyDelete
  3. Kawan sokong komen tuan, sebab itu kawan awal-awal telah melebelkan puak-puak hindraf ni KELING PARIA, kalau di India golongan ini kasta yang paling hina. Baca blog http://yanggambi.blogspot.com.

    Kalau dia berani mencabar PM kita, bermakna dia juga mencabar kesabaran orang-orang Melayu, wawak tau sapa guru mereka. Anwar Al Juburi (Mat Sabu beri nama ini)........ Allah hu Akbar.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR