FOLLOWERS

Tuesday 12 May 2009

YB DATO NIZAR DAH TINGGAL PEJABAT MB


Berita Harian
12 mei 2009

Nizar, Exco tinggalkan pejabat masing-masing

IPOH: Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin dan semua Exco meninggalkan pejabat masibng-masing di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Perak di sini pada jam 2.30 petang tadi.

Nizar berkata, tindakan itu sebagai menghormati keputusan Mahkamah Rayuan di Putrajaya hari ini yang menerima rayuan Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir untuk penangguhan pelaksanaan keputusan mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengisytihar Nizar sebagai Menteri Besar Perak yang sah semalam. Namun, Nizar menyifatkan tindakan Zambry mengemukakan rayuan itu sebagai membelakangkan kepentingan rakyat.

Penghuni Gua : Tahniah. Bagus lah begitu. Gentelmen sikit. Prtama kali PG lihat PR bersikap begini. Moga yang lain boleh mengikutnya. Termasuk dari pihak BN. Kalau lah begini dari dulu kan bagus. Amin.

Kepada DR Zambry dan Exco, jemput masuk! Sekejap aje tau. Tak payah bawa barang. Nanti susah nak nagkat bila kena keluar. Mana tahu. Kalau bawa barang banyak ke pejabat dan lambat keluar, nanti kena gangtung lagi le kome semua. Faham-faham le, ramai algojo di Perak le ni.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR