FOLLOWERS

Thursday 28 May 2009

KAHWIN SEJENIS HARAM DI CALIFORNIA , US : AWWUUI ! SUSAHLAH MACAM NI !!

( AWWWUUUIII : SUSAHLAH MACAM NI! TAK JENTEL LE )


Utusan Malaysia
28 MEI 2009
California sah larang kahwin sejenis

Gambar :PENUNJUK perasaan menyokong perkahwinan sejenis berarak di jalan-jalan San Francisco selepas Mahkamah Agung California mengekalkan larangan perkahwinan sejenis, kelmarin. - AFP



SAN FRANCISCO 27 Mei - Mahkamah Agung California mengesahkan larangan perkahwinan sesama jantina atau gay di negeri tersebut, namun menyatakan bahawa 18,000 perkahwinan sesama jantina yang dilangsungkan sebelum larangan itu sebagai sah.

Kenyataan mengesahkan perkahwinan tersebut, bagaimanapun disambut aktivis hak gay sebagai 'kemenangan yang tidak bererti'.

Kumpulan yang membantah mengadakan tunjuk perasaan di luar mahkamah dengan laungan 'boo', menitiskan air mata serta menjerit 'Malulah anda!'. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Alahai. Awwwuuuu! Abang semua di US tu tak jentel ( gentle ) lah. Susahlah macam ni. Tak ada can lah seorang abang kita orang nak ke sana. Tak jentel sungguh US ni. Kata liberal dan bebas. Tapi tak jentel macam ni.

2. Awwwuuii!!! Kalau macam ni , habis le. Awwuwwwuuui! Adoiiiii!!!! ( Lihat gambar kedua tu: PG pun sedang dok teliti juga , nak cari juga kot-kot ada hamba Allah dari Malaysia yang sorang tu menyertai tunjuk perasaan. ) . Auuwwwuuuiii!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR