FOLLOWERS

Wednesday 24 June 2009

KANAK - KANAK HILANG : CARI DAN SEBARKAN !


NADIA NATASHA 8 TAHUN DAN AHMAD ZAKRY 10TAHUN TELAH HILANG DARI RUMAH DI SRI PUTRAMAS, JALAN KUCHING, KL PADA 22 JUN 2009. KALI TERAKHIR KANAK-KANAK INI DI LIHAT BERADA DI SEKITAR KAWASAN PUTRAMAS JAM 7 MALAM PADA 22 JUN 2009
SEBARANG MAKLUMAT BOLEH DI SALURKAN KEPADA
PUAN MIZA DI TALIAN 013-3455661

5 comments:

  1. Tolonglah wahai Kerajaan Malaysia yang melaungkan Rakyat didahulukan. Fenomena culik dah makin parah. Tolonglah ambil perhatian yang amat serius. Jangan cakap banyak dan retorik sahaja.

    ReplyDelete
  2. aku ada anak. kau ada anak. sesiapa yang ada anak, jaga anak-anak dengan baik.
    Mencegah dan menghalang kerja kita semua. Jangan salahkan satu pihak sahaja.

    ReplyDelete
  3. penghuni gua setuju dengan nik amir. jaga anak masing-masing. jenayah ini tak boleh kawal. kawal anak masing-masing. itu yang mustahak. ini asyik cari duit aje. nak hantar anak ke kelas mengaji quran pun tak nak. anak jalan kaki sendiri. setengah tu, tak mengajiquran pun. ayah mereka tak kisah.

    ReplyDelete
  4. Mmg benar semua org punyai tanggungjawab utk jaga anak. Kejadian sebegini bukannya disebabkan kelekaan kita menjaga anak tetapi disebabkan oleh ramainya makhluk di Malaysia yang sudah tidak kenal erti kemanusiaan. Ini kerja kerajaan utk mencegah jenayah bukan kerja kita beb. Buat apa bayar cukai kalau perkhidmatan tak capai KPI.

    ReplyDelete
  5. tanggungjawab bermula dari rumah..so jgn asyik nk slhkan pihak berkuasa jer..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR