FOLLOWERS

Thursday 18 June 2009

LAPURAN PERUBATAN LIWAT : GERAK SARAF AWAL DSAI SEBELUM BICARA !


Malaysiakini

Peguam: Tiada bukti Anwar liwat Saiful
S Pathmawathy Jun 18, 09 3:29pm

Peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mendedahkan bahawa kebanyakan bukti penting - yang diperlukan untuk mensabitkan ketua pembangkang itu dengan tuduhan liwat - tidak ada dalam laporan perubatan yang disediakan oleh Hospital Kuala Lumpur.

Menurut mereka, laporan perubatan itu yang dikeluarkan oleh hospital tersebut, mendedahkan bahawa tiada bukti yang menunjukkan berlaku tusukan pada dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan - pengadu di mana kes jenayah itu diasaskan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Perang saraf dan gerak saraf DSAI sebelum bicara . Biasalah. Nak menunjukkan kepada penyokongnya bahawa beliau dianiaya oleh Saiful atau UMNO. Ada konspirasi.

2. Banyak lagi elemen lain yang akan diambil kira oleh mahkamah. Bukan berdasarkan kepada lapuran berkenaan yang belum tentu hujung pangkalnya. Mungkin ini lapuran doktor Burma tu ( doktor lalat / pesakit luar tu ).

3. Lapuran sebenar ada pada pihak polis.

4. Kepada Saiful, jangan bimbang: ini sebahagian perang saraf DSAI seperti biasa bahawa beliau tak melakukannya. Itu aje. Mereka yang tak faham undang-undang dan pengikut tegarnya akan menjajalah kenyataan ini kerana mereka akan percaya.

5. Banyak lagi bukti lain dan lapuran sebenar akan dikemukakan di mahkamah. Etika peguam yang mendedahkan lapuran ini lebih awal sebelum mahkamah bersidang pun boleh dipersoalkan...................biasalah.

6. Relak Saiful. Relak. YAA Peguam Negara tak sebodoh itu untuk menuduh/ mendakwa seseorang ( apa laagi yang ternama ) tanpa ada bukti yanag kukuh. Dalam kes begini , sekiranya bahan bukti kurang dari 80 % untuk menang, YAA Peguam Negara tidak akan menuduh DSAI ke mahkamah. Percayalah. Ada bukti yang hanya akan dikemukakan semasa mahkamah bersidang.
7. DSAI seperti biasa akan mengunakan mahkamah media dan mahkamah PR / PKR untuk membicarakan kes yang melibatkannya. Itu sahaja.

2 comments:

  1. salam tuan,
    setakat laporan tu belum boleh dipakai lagi hingga dibawa ke dalam mahkamah untuk dibicarakan, so anwar apa takut nak bagi DNA? bagi la...ada berani ker?
    tq

    ReplyDelete
  2. DNANYA MISTI POSITIF . TIDAK TAKKAN AG DAKWANYA DIMAHKAMAH. DNA YANG PALING PENTING. CLINTON PUN BUNGKUS DENGAN MONICA KERANA DNA. INI SEMUA GERAK SARAF.\\DIA/ ITU HARI DIA MULAKAN GERAK SARAF MELALUI IZZAH. ESOK LUSA ISTERI DIA PULAK. KEMUDIAN SAIFUDDIN NASATION BUAT DEMO. BIASALAH. INI STEP-STEP SAIKO YNG MEREKA RANCANG. LAST SEKALI AZMIN PULAK YANG DEMO. PELIWATKATAKAN.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR