FOLLOWERS

Saturday 9 May 2009

TITAH MURKA DYMM RAJA NAZRIN KEPADA NIZAR DAN NGEH


Inilah titah murka sebenar DYMM Raja Nazrin kepada 2 penderhaka dan ADUN PR yang besar kepala. Titah ini semasa Baginda naik ke pentas Dewan untuk perasmian sidang DUN Perak. Sebelum bertitah secara rasmi , baginda memanggil 2 makhluk ini. Terbongkok-bongkok menapak tangga. Padan muka.
Mahu tak murka. Hampir 6 jam DYMM menunggu. Gara-gara si jahanam ini. Kalau sidang tak sah dari awal mengapa mereka semua ( ADUN PR ini masuk dan hadir ke dewan?. Kata Siva surat panggilan SU Dewan Abdullah Antong tak sah kerana tidak melalaui dan tanpa kebenarannya. Alih-alih datang juga. Maknannya sah le sidang tersebut. Itu yang kermaruk nak halang perjalanan sidang tu. Jadi lihatlah di bawah .

Dipetik dari : Agendadaily
9 mei 2009

Apa yang dilaporkan kedengaran di pembesar suara ialah baginda bertitah kepada kedua mereka, “ I don’t want to get involved in this. I just want to give my speech, so respect my speech, when I am giving it. You understand that? If you want to work with me in future, you have to respect my speech. Understand?“So go and tell that …” Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Semalam PG melawat juga blog-blog PR ini. Wah bukan main mereka sedut sidang akhbar Nizar mengenai Titah murka ini. Nizar dan Ngeh kata DYMM sokongnya. Rupanya..................

Lihatlah: Titah DYMM, Baginda orang bijak pandai .Jadi bahasanya berlapik. Tapi kalau bahasa kita jenis paria ni macam PG ialah : Perkataan ' You understand that " dan " Understand " dan " so go and tell that " .

Dalam bahasa kampung macam kita semua jenis paria ni, kalau bercakap dengan bahasa mudahnya ialah: Tak faham bahasa ke. Tak faham lagi. Pergi sekarang bagi tahu yang lain ( dengan jerit dan suara tinggi sekali : kalau kita becakap le ). Itu yang PG tengok Nizar dan Ngeh , terhegeh hegeh turun dan dari pentas dan pucat lesi muka minta ADUN PR duduk. pandai pulak takut dan kemetotnya.

Itulah balasan kepada penderhaka.

Ke hadapan DYMM Tuanku Raja Nazrin patik merafat sembah , Ampun Tuanku, patik semua menjunjung setinggi tahniah dan kasih terhadap tuanku di atas titah murka DYMM Tuanku yang tegas tersebut. Ampun Tuanku. Daulat Tuanku, Daulat Tuanku, Daulat Tuanku.

9 comments:

  1. Salam,

    Itu lah bezanya Nizar yang dungu dengan Raja Muda yang cerdik. Tapi, ramai juga Melayu Perak yang suka kat Nizar yang Dungu ni. hehehe

    ReplyDelete
  2. anti kezaliman BN9 May 2009 at 11:33

    ko mmg bodoh..pergi mampusla bsama umno ko..bilala ko nk sedar dr jd balaci umno..hipokrit taat pd raja konon...piiraahhh...

    ReplyDelete
  3. Hanya Nizar dan Ngeh sahaja yang tahu apa titah Tuanku Raja Nazrin. Yang lain tu jangan nak gelembong terutama mereka yang tak pernah bercampur dan bersua muka dengan raja dan sultan. So tak usah lah nak buat cerita macam BERNAMA dan NST. So jangan nak perbodohkan orang kalau awak tak pernah bersua muka dan tak pernah di baris hadapan menyambut raja raja ni.
    Semua orang tak dengar dan kita pun bolih buat cerita begini" Sabar lah Dato', memang BN/UMNO tu gangster, lepas ni kita bincang, biar saya selesaikan tugas saya kalau tidak malu lah saya" so macam tu pun bolih jadi juga???

    ReplyDelete
  4. Kalau DYMM tuanku raja nazrin murka dah tentu tak bagi nizar pijak bumi perak,jangan nak tegakkan benang basah.

    ReplyDelete
  5. Nampaknya duli sultan, memang tahu yang Nizar akan kembali berkuasa (....work with me in future), haha

    ReplyDelete
  6. Perintah Murka Rakyat Perak.

    Tunggulah perintah murka rakyat Perak 3 -4 tahun lagi.
    Jangan sebok dengan Perak. Dun Morib pun nyawa-nyawa ikan.......menang undi pos aje.

    ReplyDelete
  7. Hanya keturunan TAIK BABI @ NAJIS RAZAK BABUN saje yg akan percaya berita kau ini.....kah,kah,ka,kah,kah,kah,kah,kah,kah.....semoga cerita kau ni akan menambahkan lagi keBANGANGan orang UMNO/JUBUR....selamat memBANGANGkan juak2 BARISAN NERAKA(BN)HARAM JADAH!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. cerita BANGANG ummmmmmmppphNNNNNOOOOO...

    ReplyDelete
  9. BAHASA ITU MELAMBANGKAN TN YANG BERCAKAP. ITULAH ANDA. PEMBACA SEMUA BOLEH MELIHAT SENDIRI MEREKA INI. LIHAT DAN BACA BAHASA PEMBERI KOMEN INI , MAKA KITA TAHU HATI BUDINYA DAN PERANGAINYA. ALLAH DAPAT KATA : KITA KATA BEGITU MAKA KITA KATA DIRI SENDIRI. MELANTUN SEMULA . HA HA HA. DARI PENGHUNI GUA

    ReplyDelete

PETA PELAYAR