FOLLOWERS

Friday 2 October 2009

CAKAP PANDAI SANGAT : TAPI MENIRU !


Dipetik dari Blog : Kerabu Bersuara



KUALA LANGAT, 1 Oktober - Kerajaan Selangor hari ini bercadang mewujudkan sistem penilaian prestasi kerja yang dikenali sebagai “E-KPI” kepada pemimpin setiap peringkat di Selangor, dua bulan lagi.

Penilaian ini turut membabitkan Menteri Besar, Exco Selangor, Ahli Parlimen, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN), Ahli Majlis dan Ketua Kampung di seluruh Selangor.Exco Kebajikan, Hal Ehwal Wanita, Sains Teknologi dan Inovasi, Rodziah Ismail berkata, ia adalah inisiatif Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim untuk memastikan pemimpin yang dilantik, mencapai prestasi yang ditetapkan agar kredibiliti mereka tidak dipersoalkan kelak oleh mana-mana pihak.Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : YB Rodziah diantara YB dan exco yang tercerdik ( dia rasalah ) di Selangor. Cakapnya mengalah semua orang. Tidak ada perkara yang dia tidak tahu. Tidak ada perkara yang dia dan partinya tidak boleh selesaikan.

2. Alih-alih dengan muka selamba dan tidak ada air mukanya , mula meniru KPI yang disarankan dan dari idea DS Najib ( orang yang paling dibenci oleh YB Rodziah dan partinya dan tidak pernah ada yang baik berkenaan DS Najib ). Cuma di tambah dengan " E " sahaja.

3. Tak payah cakap berdegarlah lain kali. Semua dan akhirnya meniru dari kerajaan BN juga le. Cakap berapi. Habok pun tak ada. Akhirnya meniru idea dari orang yang anda kutuk, keji dan hina serta orang yang anda dok fitnah hari-hari.

4. Tak malu ke? Jawab sikit.

5 comments:

  1. KPI tu milik universal. Tak ada yg tiru meniru. Kalau nak dikirakan mcm tu, maknanya KPI yg Najib buat skrg ni diceduk bulat2 dari Singapore. Yg PR tak cedok dari najib hanya dari segi pemilihan calon. Najib pilih calon yg tainted character tapi yg tu PR tak tiru.

    ReplyDelete
  2. Ngko pun bodoh meniru sama. Nape ngko gunakan abjad A,B,C sampai Z bila membina perkataan. Nape tak cipta abjad sendiri.
    Memang bodoh piang ngko nie!...

    ReplyDelete
  3. Salam, mereka cerdik hanya untuk menipu rakyat, cerdik untuk merancang memusnahkan perpaduan rakyat, cerdik untuk merompak harta rakyat, cerdik membuat fitnah itu sahaja yang mereka tahu.......

    ReplyDelete
  4. Juwa..memang semua orang tiru KPI..sebab KPI tu universal..tapi yang YB tu tiru ialah idea KPI nak dibuat kepada semua Exco tapi idea tu DS Najib laksan dulu untuk menteri..tak tiru namanya.

    ReplyDelete
  5. Bukan Salcat ? Salcatkan je lah.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR