FOLLOWERS

Friday, 23 October 2009

KANAK-KANAK DICULIK : SEBARKAN !


Nur fatin binti rohaimey
8 tahun
Bapa rohaimey bin rohani
Ibu Nor letah binti Dolah
0172309373
0136798620
Sebentar tadi anak seorang ahli UMNO CAWANGAN SUNGAI PINANG DALAM telah diculik dihadapan kedai runcit.

Jika ada maklumat lapur segera kepada Balai Polis berhampiran. Tq

5 comments:

  1. Dah jumpa dah..
    Kat Kapar, Selangor
    Tadi teman call bapak dia tu..
    p/s- jgn suruh anak2 bawah umur pi kedai diwaktu malam. Dlm kes ni ibubapa tidak ambil berat. Anggap dah biasa dok pi kedai depan rumah..
    walhal kita tau yg jerat mmg tak pernah lupakan mangsa!!!
    Dan yg SIAL pencolek tu elok juga biar polis tembak je seperti kes yg baru terjadi semalam tu.
    Dari hidup menyusahkan orang lebih baik mati boleh juga jadi baja dan makanan cacing.
    Maaf- bahasa terkasar sikit..PG

    ReplyDelete
  2. Saya ni ibu tunggal. Anak 12tahun..

    Adanya berita macam nih, amak menakutkan. Anak saya di tegur, diasuh sejak kecil2 untuk menjaga keselamatan diri. Sentiasa diberi ingatan bila nak keluar rumah.. Ketahap phobia emak dan anak..

    Dah besar, sekarang sampai dah susah pulak nak keluar bilik. Sampai nak ke pintu pagar pun tak mahu. These happenings are really creating so much insecurity in us.

    Saya amat bersimpati dengan keluarga ini. Mudah2an segalanya akan berakhir dengan selamat..

    ReplyDelete
  3. kadang2,
    dalam pada kita bewaspada,
    masih ada org yg lebih pantas bertindak.

    tidak semestinya apa yg terjadi kerana kecuaian kita.

    smga kita sentiasa dilindungi.

    ReplyDelete
  4. Penculik binatang! Dah keluar berita dlm BH Online. Budak itu dah dijumpai tetapi kena rogol! Patut hukum bunuh sahaja binatang ini.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR