FOLLOWERS

Friday, 9 October 2009

PRK BAGAN PINANG : PAS PENIPU BESAR !


Berita Perdana TV3 Jam 8 malam ini mendedahkan gambar dan kejadian yang dikatakan penyokong PAS ditetak di Bagan Pinang oleh mereka yang disyaki penyokong BN sebenarnya adalah palsu.

2. Ketua polis Negeri Sembilan mengesahkan kejadian tersebut tidak berlaku dan sehingga kini masih belum ada sebarang lapuran pun dari mengsa atau dari pemimpin PAS mengenai kejadian ini. Siasatan polis dari berbagai saluran juga mengesahkan tiada kejadian tersebut berlaku. Kegtua Polis ini juga memaklumkan naib Presiden PAS yang dipanggil kebalai polis bagi diambil keterangan dan menyerahkan bukti pun gagal hadir.

3. Inilah gambaran pribadi pemimpin dan parti ini. Belum apa-apa pun dah jatuhkan hukum tanpa usul periksa. Tak ada pun nak berikan bukti dan tonjolkan saksi seperti kehendak hukum islam ( sebab mereka pejuang hudud ).

4. Apa hukumnya pembuat dan pemfitnah pada pandangan islam? Adakah kita hendak memilih pemimpin dan parti sebegini? Tanpa usul periksa seru penyokong untuk berjihad di bagan Pinang. Kalau mereka ini memerintah negara, maka jahanamlah negara ini. Pemimpin dan parti ini amat kurang menggunakan fikiran dan fakta. Semuanya hanya menggunkan mulut mereka yang sepanjang masa berbau busuk.

5. Sebab itulah sehingga kini , Parti ini tak kemana pun. Lihatlah dalam PRU 13 nanti. Bungkus lah mereka. Ini hanya ujian Allah pada mereka. Sebab itu kalau lihat sejarahnya : Allah berikan mereka memerintah , kemudian Allah tarik balik kemenangan mereka. Begitulah banyak kali ianya berulang.

5. Lihatlah nanti, pembohong dan pemfitnah ini akan dihukum oleh Allah.

Nota : dalam kes ini pun , Dr Norvandi telah mempertikaikan kesan darah dan tetakan pada belakang badan mangsa. darah pada muka mempunyai dua warna berlainan dan tetakan di belakangnya tidak terdapat kesan luka di badan. Juga tompokan darah di belakang badan juga tidak sepadan dengan cara tetakan tersebut. Dr Novandi telah menawarkan rawatan percuma ke pada mangsa ini. Tetapi macam biasalah pemimpin dan parti ini : Senyap membisu.

Blog-blog pembangkang pula dilihat telah memadamkan semua paparan mengenai kejadian ini setelah tembelang mereka menipu dan penipu besar telah terdedah. Layarilah blog-blog mereka. Habis di delete nya.

.....Tak apa : mereka ahli syurga. Penipuan dan fitnah dari mereka adalah halal di sisi islam. Tak percaya tanya TGNA dan Mahfuz. Itulah jawapan mereka.

10 comments:

  1. Saya mahu Nik Najis dan Parti PAS yg melaungkan Parti Ajaran Islam dan hukum hudud, untuk menjalankan hukuman mengikut syaraq dan hukum hudud terhadap pengikut PAS yg sudah terang lagi bersuloh menjalankan fitnah dan berunsur jenayah untuk membuat huru hara dan pergaduhan dan pembunuhan sesama sendiri. Tangkaplah mamat terencat akal yg bertanggungjawab dan Jalankan lah hukum hudud wahai Nik Najis, Mur hit Dol Ham PAS Kelapa? APa tunggu lagi? Tetapi dari hukum hudud apakah hukuman nya? Kena hukum sula ke? Ataupun rejam sampai mampus? Ataupun digantung sampai mampus? Baru bole kata Nik Najis fullamak sahih.

    ReplyDelete
  2. PAS MEMANG PENIPU BESAR. TAK MACAM PARTI UMNO, PUTERA UMNO KENA PUKUL MEMANG BENAR TERJADI. BUKTINYA SAMPAI SEKARANG RAKAMAN VIDEO DAN GAMBAR TIDAK DAPAT DIBUKTIKAN. UMNO TAK PERNAH TIPU MACAM PARTI PAS. UMNO PARTI SUCI UNTUK ORANG MELAYU BANGANG SELAKU PENYTOKONG UMNO

    ReplyDelete
  3. Kenapa UMNO pilih Isa III

    Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

    Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
    bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

    Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

    UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR untuk menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

    Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

    Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

    Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

    ReplyDelete
  4. Kenapa UMNO pilih Isa III

    Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

    Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
    bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

    Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

    UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR untuk menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

    Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

    Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

    Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

    ReplyDelete
  5. Dah kerja dia orang, kalau tak menipu, memfitnah, mencaci bukan PAS namanya.... sebab itu orang panggil parti ajaran sesat.....

    ReplyDelete
  6. Jang... ooo jang! Ekau dok sonyap2 jo la dalam guo tu, jangan nak memokak yo! Ngabih kan boreh yo ekau ni... gi join Ketuo Rompit ekau. Tolong2 la dio masang balutan rantai anjing kek leher dio yg kono totak tu! BaNgang nak bona.... UMNgOk-UMNgOk ni!

    ReplyDelete
  7. 'Pengundi BN yang menerima sogokan dan memilih orang yang dikenali sebagai perasuah, harus ingat apabila mereka memilih orang ini, mereka sebenarnya mengkhianati bangsa, agama dan negara hanya kerana sedikit wang yang akan habis dibelanjakan dalam sekelip mata.Kamu dan zuriat kamu akan dikutuk oleh bangsa kamu tiap kali mereka menderita kerana kamu telah jual bangsa dan negara kamu untuk sedikit wang' - Tun Dr Mahathir

    ReplyDelete
  8. Pelik perangai pencacai UMNgok nie!... Bila orang PAS kena pukul depa pertikai pakai ilmu kebal lah tapi bila Azeez kena tumbuk tapi tak ada kesan lebam kemudian alih2 masuk hospital pakai bengkung tak pertikai pulak macamana bulih jadi lagu tu. Ishhh!... pelik2 UMNgok nie!... Mana satu cerita depa nak percaya

    ReplyDelete
  9. Betul la mudz, aku teringin sangat nak masuk syurga Niky Ajeh. Tapi aku lagi suka masuk syurga Allah. Kalau orang tu dah bertaubat, kenapa kita nak riuh2 lagi. Yang paling risau ada calon PRK bersetuju dan bersubahat untuk berkawan dengan syaitan. Dari dulu sampai sekarang tak bertaubat2 lagi.

    Jadi aku rasa marilah kita bersama2 mengundi Isa Samad.

    Jangan marah....
    PAS 4 all = Israel 4 all
    www.israel4all.com

    ReplyDelete

PETA PELAYAR