FOLLOWERS

Friday 30 October 2009

PAKATAN RAKYAT : TANDA-TANDA PEREPUTAN SEMAKIN JELAS !



Kes liwat antara punca Badrul keluar
author_photo("Andrew Ong")
Andrew OngOkt 29, 098:13pm


ADUN Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah berkata kes liwat yang membabitkan ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah antara sebab beliau keluar PKR.Bercakap dalam satu sidang akhbar petang ini, Badrul berkata beliau menjadi lebih syak terhadap Anwar yang menurutnya sengaja melengah-lengahkanperbicaraan dan enggan pula menjelaskan perkara itu kepada ahli-ahli parti. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Jelas ! Gabungan yang tidak mempunyai prinsip perjuangan yang jelas dan hanya berlingkar di kalangan 2 ke 3 orang pemimpin serta hanya bermotif berkepentingan peribadi sedang mereput dan akan terus mereput.

2. Inilah gabungan peliwat-peliwat politik yang hanya memikirkan kepentingan politik masing-masing dan individu tertentu. Sebab ini gabungan ini tidak putus-putus dilanda musibah sejak PRU12.

3. Pengistiharan ADUN Pelabuhan Kelang keluar dari PKR dan menjadi ADUN bebas di atas adalah tanda terbaru bahawa gabungan ini hanya nampak kukuh diluaran sahaja. Hakikatnya berbagai masalah yang jelas menunjukkan kerapuhan kesatuan mereka. Begitu juga lah dengan gabungan ini ( PR ).

4. Sudah 4 ADUN PR keluar parti dan menjadi bebas. Juga Jeffry Kitingan dan ketua Bahagian PKR Kota Kinabalu juga sudah letakkan jawatan dalam parti. Mereka kini menjadi ahkli biasa. Zaid ( pakar segala pakar ) pun sudah bercuti panjang. S/U Agung PKR juga hampir pasti akan keluar PKR.

5. PAS juga bergolak kerana TGNA keluar fatwa. Minta EGM dapat hanya mensyaurat khas. TGNA minta disingkirkan 3 orang pemimpin yang bermasalah, pucuk pimpinan PAS hanya memberi surat tujuk sebab kepada perhubungan Selangor. Sorry le TGNA. Mereka tak dengar pun sabda dan fatwa TGNA.

6. Pakar-pakar PAS dari Terengganu yang menentukan segalanya. Nak marah apa. Ahli yang tidak bijak memilih pemimpin PAS dari negeri yan g kalah dan mereka ini jelas KPI nya amat rendah. Hanya boleh bercakap berdegar-degar sahaja. Akhirnya Terengganu diambil semula oleh BN. Sepenggal sahaja. Mata ahli PAS rabun. Dipilihnya juga kumpulan dari Terengganu untuk menerajui PAS. Mungkin pemimpin PAS Terengganu , serbannya lebih besar dari Serban pemimpin PAS di Kelantan. Sekarang PAS di dominasikan oleh mereka.

7. Kesimpulannya, masa sedang berjalan. Pereputan terus berlaku. Kita lihat adakah masih ada saki baki tulang-tulang untuk kita semua analisi DNA PKR, PAS dan DAP . Juga boleh dianalisis DNA PR juga.

8. Sadakalah Hul Azim. Geli hati juga mendengar alasan Badrul keluar PKR : katanya kerana kes liwat DSAI yang dilihatnya DSAI banyak sangat buka langkah silat. Silatnya pula sumbang. Kepada yang lain ! Fikirkanlah. Liwat itu benar....... Liwat itu benar, ....Liwat dan kejadian liwat itu benar , dari yang terdahulu dan terkini. Yang terdahlu , mahkamah dan Ahli Kimia sudah sahkan DNA liwat dan perzinaan DSAI. Buka lah mata anda seluas dan selebarnya.

9 comments:

  1. Tahniah YB ..you are sane and not psycho as what the mad and stammering Khalid said about you...Welcome and thanks for supporting BN..btw if you were to join PAS..your cute ,young and beautiful wife will definately be cornered by the evil members of PAS..so you make the right decision for being independent but leaning towards BN...congratulations and welcome

    ReplyDelete
  2. This YB could have joined PAS but he knows PAS is equally evil...
    btw..his wife is very OK!!!
    Congratulations YB

    ReplyDelete
  3. Salam bro, bukan lagi mula merepot dan makan dek anai-anai pun....

    ReplyDelete
  4. ORG BODOH JE PERCAYA DENGAN MANGKUK BADRUL NI... CALL XANGKAT SMS XJAWAB...KAU TAKUT DGN SIAPA...BILA MENTERI BESAR SURUH LETAK JWTN..

    KO BUAT CERITA PASAL DSAI...SURUH BINI BUKA CERMIN MATA HITAM TIME SIDANG AKHBAR...ADA HATI NAK JADI ARTIS...

    ANTARA ORG BODOH YG PERCAYA DGN BADRUL..IALAH PENULIS BLOG INI...WAKAKAKAK

    LAIN KALI CARI FAKTA...BUKAN AUOTA..

    ReplyDelete
  5. AISEYMEN..AKU RASE KO YG DH KENE CHECKMATE LE CHECKMATE! BIASENYE PENCACAI MCM KO LE YG TGH PANAS TONGKENG NAK MENJWB SEMUA BALA2 YG TERHEMPAP ATAS KEPALE SI JUBOR TU. BIASAK LA BEB. AKU TAU SGT PERANGAI PENCACAI UPAHAN MCM LU KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete
  6. BETUUL TU JEFFRY, CHEKMATE INI KONTRAKTOR. MARAHNYA BUKAN APA. SEBAB TAK DAPAT PROJEK DENGAN BADRUL KOT..... H E HE HE HE HE.......

    ReplyDelete
  7. Oit Checkmate..aku ingat ko check mata @ akal ko dulu..Ko paham x..camne YB Badrul nak jawab fon @ SMS..Ko mesti nak mintak PROJEK @ SUMBANGAN..Dah terang2 YB BADRUL ckp smalam..Peruntukan DUN dijaga NIK NAZMI..YB BADRUL diANAKTIRIkan KHALID GAGAP..SO Renung2kan!!

    ReplyDelete
  8. kena call nik nazmi la yer?...sah checkmate

    ReplyDelete
  9. Hey there I am so ecited I found your weblog, I really found you by accident, while I was researching
    on Askjeeve for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say thanks a lot for a remarkable post and a all round interesting blog
    (I also love the theme/design), I don’t have time
    to look over it all at tthe moment but I have saved it and also
    added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the
    excellent work.

    Stop by my site :: m88th

    ReplyDelete

PETA PELAYAR