FOLLOWERS

Saturday 24 October 2009

MUKTAMAR KHAS PAS : BERANI KE?


Tuan Guru Nik Aziz syorkan mukhtamar khas bagi menyingkirkan beberapa pihak / kepimpinan dalam PAS. Berani ke pemimpin-pemimpin PAS hadapinya?

2. Prof Aziz Bari cucuk sikit sudah melompat sana sini. Pemimpin PAS samada peringkat atas dan bawah pada pandangan PG hanya berani dan pandai bercakap dan berpidato di pentas ceramah politik sahaja. Tidak lebih dari itu. Jika ditekan mereka cepat senak perut.

3. Kesimpulannya : Lupakan aje TGNA. Mukhtamar ini tidak akan diadakan. Tidak ada yang berjiwa besar dalam PAS. Lupakan aje Tok Guru. Pemimpin - pemimpin PAS semuanya berhati kecil dan kemetot.
4 Lupakan aje hasrat Tok Guru itu. Jaga Kelantan udah lah.

3 comments:

  1. Katanya (refer Utusan)wakil PAS Sabah dan Sarawak (ada jugo??) turut jumpa TGNA maka TGNA naik cemas dan keluh kesah krn ghupanya dia baru tahu ada pengikut parti syurga tidak taat sepenuhnya kpd David Aziz Koresh ini dan menimbulkan kemurkaannya. Maka lepas ini TGNA dan TGHH akan mempunyai dua kem yang mana akan terjadi partai PAS akan diharamkan seperti UMNO pada 1987??

    ReplyDelete
  2. SLM BRO..TU LA PENYAKIT PAK AJIS NI. DLU BKN MAIN EGO SBB MENANG PRK STRAIGHT SET. SEKALI KALAH KAT BAGAN PINANG KENE TKO, HANCORR BERDERAI PERANGAI SOMBONG BONGKAK PEMIMPIN PARTI PENYANGAK NI.
    DIRI SENDIRI YG SLH PUN DI TUDING KAT ORG LAIN. HARKKK PTUIHH!!..SEMOGA PAS DI SEMADIKAN DGN KADAR SEGERA...AMINNNNNNN

    ReplyDelete
  3. jangan bimbang saudara,pas akan kehilangan sokongan/berkubur kerana sikap nye yg bacul asik nak salahkan umno.......dan bermusuh dgn org yg tak menyebelahi nye,ajaran songsang oleh utz utz pas....bongkak

    ReplyDelete

PETA PELAYAR