FOLLOWERS

Monday 5 October 2009

SALEHUDDIN AYOB KATA AZEEZ BOHONG ! YA KE !






Timbalan Presiden PAS, Salahuddin Ayob mendakwa ketua Putera Umno hanya mereka-reka cerita yang dia dipukul oleh penyokong pembangkang sewaktu penamaan calon bagi pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang semalam.Beliau mengulas dakwaan Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim yang juga ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno yang dia telah dipukul oleh penyokong PAS. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Salahuddin Ayub kata dakwaan AZeez bohong. PG berpendapat Azeez tidak bohong tentang dirinya dipukul. Bab pukul ini apa hairan sangat. Memang PAS kerap pukul orang.

2. Jangan kan kata pukul pemimpin parti lawan, isteri sendiri pun dipukul jika tak dapat .......... Lihat gambar :



3.Ingat ke peristiwa ini? Kesnya pun masih berjalan. Ketua Dewan Ulama Pas Perlis ini mungkin akan dituduh di mahkamah tidak lama lagi.

4. Juga kita semua tanya PAS ! PAS dan pemimpinnya begitu prihatin jika wanita-wanita dianiaya ni. Contohnya di PRK Permatang Pasir , mereka semua bela ( kononya lah ) habis-habisan bekas isteri kedua Rohaizat. Dalam kes isteri Ketua Dewan Ulama PAS Perlis ini, nak menjengok muka bertanya khabar pada isteri teraniaya ini pun tidak.

5. Nak lihat ketua Dewan Muslimat PAS Pusat melawat ? Jauh sekali le. Sehingga kini tak pernah menjengok muka pun. Harap peluk dan dakap si Eli Telanjang tu boleh le sampai bercucuran air mata. Tak cukup air mata Muslimat PAS ini membela Eli Telanjang di Selangor.

5. Inilah wajah munafik PAS. Ini kah yang hendak kita pilih untuk menjaga amanah Allah. Lupakanlah. Jadi , bab pukul memukul ini dah tak jadi hairan dalam PAS dan pemimpin serta penyokongnya. Di atas tu pun hanya satu contoh.

6. Contoh keduanya ialah insiden ugut dan pukul serta ugutan jenayah oleh anak beranak seorang YB PAS di Kelantan ( pun sudah jadi kes polis ) terhadap bekas isteri kedua YB ini ( Isteri kemboja menuntut RM 3 juta ) . Jadi tidak hairan bab pukul memukul ini.

7. Kalau dilihat di Pakistan, Afghanistan dan di Indonesia pun dan beberapa negara islam lain pun, mereka yang berketerampilan macam nilah yang kerap bergaduh dan berbunuhan dan bom sana sini membunuh orang islam kerana merasakan mereka lebih islam dari yang lain.

7. Ok apa contoh ini !!!!!

5 comments:

  1. tambah lagik yang selak kain kat puteri umno sampai kes mahkamah tu..yang kes raba puteri umno..yang baling batu kat puteri umno dan yang paling best sekali yang tidur kat atas jalan di kuala kangsar tu sape pulak...memang camni perangai pas ..tak mengaku ape yang dilakukan mereka..kalau disabitkan kesalahan pulak pemimpin mereka akan berkata kami tak suruh pun mereka buat camtu...

    ehmm..kes bini kedua rohaizat tu ..bila dah abis pilihanraya terus ditinggalkan dengan menanggung malu setelah peribadi mereka dijaja oleh puak yang mengaku kononnya memperjuangkan islam...

    ReplyDelete
  2. puak haprak pas ni memang tak sedaq diri lama dah.tunggu nak korek pi tunjuk kat depan depa baru nak kata ha betul laa geng aku sendiri pun kaki pukul..yang depa suka nak komen bila geng kerajaan kena.pandai pandai depa ni nak tuduh org bohong..salahudin oh salahudin.sebelum apa2 baik pi siasat tgk la dlu.tapi ada ka Pas ni percaya pada siasatan polis? dgn polis pun depa tak hormat..ingat PAS je bijak2? bodoh lagi adalah..maaf la no arif saya memang tak suka geng PAS...kah kah kah

    ReplyDelete
  3. PAS PARTI NYANYOK KAWIN DENGAN PARTI PENIPU RAKYAT....
    APO NAK DI KATO...

    ReplyDelete
  4. wanita memang tak ada hak dalam PAS..apa yang mereka lakukan adalah lakonan semata2..PAS kan Taliban???

    ReplyDelete
  5. Azeez yang bohong atau Sallehuddin yang kaki klentong.......Mamat ni tak ada keja lain..nak membodek Nik Aziz je.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR