FOLLOWERS

Monday, 11 January 2010

HAJI : MANA LEBIH SEDAP , DUIT SENDIRI ATAU DUIT SPONSOR ?

Dipetik dari : Malaysia- Instinct
Penghuni Gua : He he he he he. Tak apalah. Dia Tok Guru . Dia semuanya halal. Kita je yang haram kalau buat. Biarlah. Tok sohor gi aji 10 kali pung, kalu aji sponsor.

5 comments:

  1. Tuan,

    Inilah dia Tok Guru penipu Nombor Wahid yang telah berjaya memesongkan akidah ramai melayu Islam di Malaysia sekarang ini . Anehnya ramai yang tertipu ini juga golongan terpelajar dan juga bijak pandai. Sekarang ini dia dah diangkat ketaraf wali oleh pengikut taksubnya sehinggakan seliparnya jadi rebutan konon untuk buat berkat.

    ReplyDelete
  2. Ari tu Tok Guru tok ombik, jadi bole tukar nama masuk semua ahli keluarga aku boleh ke?

    Nak gi sana tapi takdok duit..

    ReplyDelete
  3. PAK AJIS LG SDAP PAKAI DUIT SONGLAP BALAK PEGI HAJI KOT KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  4. woi brader2 jgn jadi pukimak!
    yahudi pun x condemn bangsa/agama sendri
    jgn jadi anjing!korang x dapat ape pun setakat nak menyalak kt dlm blog ni.
    "jantan" ckit brader citer depan la kalau x puas hati dgn org..setakat nk menyalak blakang2 ape barang..
    potong kasi anjing la...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR