FOLLOWERS

Sunday 10 January 2010

RIADAH : DARIPADA BAKAR GEREJA LEBIH BAIK BAKAR LEMAK BADAN ! ADA JUGA FAEDAHNYA !


Jam 330 petang tadi sehingga jam 630 petang PG bersama Prof. Madya Dr Rashila dan Dr Yusof dari UKM telah beriadah kuda ke Bukit Jelutong, Batu Berendam Melaka. Dapat jugalah menghabiskan larian kuda tersebut sejauh 21 km.

2. Ini pertama kali PG bawa 2 orang rakan ini ke Bukit Jelutong. Sebelum ini hanya pusing-pusing di hutan rekreasi Air Keroh dan Taman Tasik aje. Ini disebabkan tahap kemahiran pensyarah berdua ini semakin meningkat baik. Kiranya dah dapat lesen penuh le. Cuma dalam perjalanan balik ke Ayer Keroh berhampiran UTem, Prof Madya Dr Rashila telah terjatuh dari kuda. Tapi tak ada kecederaan. Bingkas bangun dann terus tunggang semula.

3. Jadi pada pandangan PG, dari kita DOK BERCADANG membakar gereja seperti pengecut tu semalam dan hari ini adalah lebih baik PG bakar lemak yang ada di badan. Ada juga faedahnya.

4. Lega otak dan fikiran. Esok baru nak menulis semula. BERTENANG LAH SEMUA RAKYAT MALAYSIA. KERAJAAN YANG ADA BERTANGGUNJAWAB DAN BOLEH MENYELESAIKANNYA. MEREKA BUKAN BERCAKAP AJE SEPERTI SETENGAH PIHAK. SETENGAH PIHAK TU HANYA TAHU NAK MENYALAHKAN ORANG AJE.

1 comment:

  1. SLM BRO..WAHH BERKUDA KAT KAW MANA TU? KLU MLM2 BERKUDA KAT SITU MESTI MEREMANG BULU TENGKOK DEN HEHEH. TP KLU AL JUBURI DIA TAK KISAH. MANA2 TMPT PUN BLEY BAKAR!..SAMA RATA SAMA RASA..DEPAN BLKNG SAME SAJE KEHKEHKEH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR