FOLLOWERS

Friday 29 January 2010

LIWAT DSAI : GAGAL LAGI !! SEMUA PERLU BERSEDIA !!!




TERKINI Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim gagal mendapatkan dokumen utama pihak pendakwaan bagi persiapan perbicaraan kes liwatnya yang dijadualkan bermula Selasa ini.
Antara bukti tambahan yang dipohon oleh Anwar ialah rakaman video, nota ahli kimia dan laporan perubatan Dr Osman Abdul Hamid dari Hospital Pusrawi Hakim Mahkamah Persekutuan Abdull Hamid Embong, yang mengetuai panel tiga hakim menolak permohonan Anwar dan mengekalkan keputusan yang dibuat oleh Mahkamah Rayuan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Bungkus lagi DSAI. Kepada semua pihak : selepas ini standby le siapa yang nak jadi pembekal wheel chair kalau boleh yang ada remote . Juga boleh jadi pembekal sarung tengkok. Nak kena sediakan banyak-banyak sarung tengkok. Kerana perbicaraanya mungkin panjang.

2. Tukang-tukang urut semua, boleh juga standby , kerana DSAI mungkin akan sakit lutut dan sakit belakang.

3. Kalau boleh maklumkan juga kepada semua Duta-duta dan kedutaan asing di Malaysia agar 2 feb 2010 ini, agar mereka sediakan satu bilik khas untuk DSAI di kedutaan masing-masing. Jadi kalau dia lari mengejut, tak le susah-susah pihak kedutaan menyediakan keperluan tersebut. Juga dalam bilik itu kena ada whell chair, sarung tengkok dan tukang urut. DSAI memang suka urut mengurut ini.

4. Di Thailand tahun 2009 pun di urut di Bangkok. Masuk TV Thai lagi. Lentok!!!! Jadi boleh le urut tulang belakang dan lututnya yang terlalu sakit dulu iaitu semasa kes liwat pertamanya dulu. Sediakan juga tukang papah DSAI untuk berjalan. Yang baiknya si Shamsul AMK atau pun boleh juga tukang papah yang yang lama dan setia iaitu si Azmin Ali. Dialah dulu yang ke hulu ke hilir memapah DSAI. DSAI ini kena papah semasa bicara aje. Dalam penjara dan dalam hospital tak perlu. Sakitnya dengan sendiri akan hilang. Sakit tengkok pun boleh hilang serta merta. he he he. !!!

5. Aiiiya. Ada fening sikit ini hali oooo. Itu kena tulis itu macang oo. Ada syok jugak tulis ini macang. Ini Aduka punya hat la. Gua sudah suka tulis ini macang. Aiii yaa.

6. Fikirkan wahai orang muda. Jangan tertipu lagi..................

4 comments:

  1. HEHEHEH BEST2!!..DGR KATE SI ADU'OTAK'KA X NAK MENGAKU SLH. BAGUS LE TU. BUKTI DH ADE PUN DIA BERANI X NK MENGAKU. LEPAS NI SURE KENE LG LAMA DGN DENDA LAGI BESAR TUUU. BANGANG PUNYE MANUSIA. RASEKAN LU MAMAT!! HARKK PTUIHH!! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Kalau tak mau pi court mintak MC boleh ka?? Hehehe,jangna marah na,just desperate for ideas,urrghh,camna nak pelepas ni,tolong la kasi idea kat Anwar ni.Dia tak mau pi court lah.

    ReplyDelete
  3. get ready DSAI. kebenaran semakin hampir

    ReplyDelete
  4. okey aku bagi ide camna dsai x yah g court yek..
    suruh dsai gantung diri sampai mamposs...
    kalo dah mamposs x perlu g court la...kan

    ReplyDelete

PETA PELAYAR