FOLLOWERS

Sunday 31 January 2010

MODENAS ELIT UNTUK SANAA !


Penghuni Gua : Ini le motosikal terpakai tahun 2009 yang baru dibeli semalam. RM 1800 aje. Ia sebagai hadiah ( kerana dah janji ) dengan anak di polytechmara Kota Bharu yang dapat gred 3.4 ke atas. Dah dua semester, grednya 3.0 ke atas sahaja. jadi lebur juga le RM 1800.

2. Cukup le dengan mosikal terpakai untuk ulang alik dari rumah sewa ke tempat belajar di Kota Bharu. Nak motor baru anak-anak kena dapat A semua. Tak kira le A- atau A. janji A. Jika tidak pakai aje le motor tu.

3. Anak-anak. Selamat belajar. Jaga diri baik-baik di negeri orang.

6 comments:

  1. balajar terus belajar

    ReplyDelete
  2. bahaya bro...belikan keta jee....

    joe

    ReplyDelete
  3. Aku pun beli scooter secondhand Modenas Elit kepada anak pompuan aku sebaik saja dia mencecah umur 16 tahun (layak dapat lesen memandu) di Tktn 4 tahun lepas.

    Pagi ke sekolah aku boleh hantar, tetapi masa pulang dari sekolah tu problem, tak ada bas sekolah atau bas awam masuk taman aku.

    Sama gak masa anak lelaki aku sekolah di MRSM dulu. Senang balik ke rumah setiap bulan yang jarak lebih 100 km. Beli Suzuki secondhand kena curi. Beli Lagenda baru kata tak ada umphh. Pakai setahun saja, pastu jual. Tambah duit skit beli plak Yamaha LC baru yang ada umph. OK gak CGPA dapat lebih 3.50 dalam kursus kejuruteraan dia tuh di IPTA.

    Apapun yang penting kita patut support mereka supaya tidak menjadi seperti kita dahulu yang kecewa dalam hati kerana keinginan tidak mampu dipenuhi oleh ibubapa kita dulu.

    ReplyDelete
  4. TQ abah...
    ingatkan moto moskito ke apa..ehehhehehe...
    kata la moto skuter modenas..ok la tu warna merah..I like it...nanti cuti semester..naa keje part time tak payah la suruh mak hantar lagi...hehehhehe

    ReplyDelete
  5. e'elehhh
    beli motor pun nak kecoh ke
    itulah dia me-LAYU

    ReplyDelete

PETA PELAYAR