FOLLOWERS

Wednesday 27 January 2010

MEMBANGUN BERSAMA ISLAM : CAKAP AJE LEBIH !




KOTA BHARU: Ketua Pengarah Agensi Anti Dadah Kebangsaan, Datuk Abd Bakir Zin, berkata 44 orang pelajar daripada lebih 2,400 pelajar sekolah di Kelantan yang menjalani ujian air kencing disahkan positif dadah. Berita lanjut : KLIK


Penghuni Gua : Membangun bersama Islam. Rupanya ada juga di negeri serambi Mekah perkara sebegini. Itu le. Cakap boleh lah. Tindakan habok pun tak ada. Sekadar slogan politik tanpa perancangan strategik jangka panjang semua orang boleh cakap.

2. Sepanjang 20 tahun PAS memerintah, mana ada satu perancangan strategik bertulis yang didedahkan pada umum untuk mengatasi perkara seperti ini atau pembangunan Kelantan keseluruhan? Cakap aje.

3. Semua perancangan dan rancangan itu, ini dan sebagainya hanyalah diletakkan di dalam serban dan jubah. Jika tidak pun dalam briefcase atau pun dalam Mercedes ADUN dan exco PAS aje. Itulah PAS. Cakap aje lebih. Sebab itu baik diam dan jangan kritik kerajaan , kalau kerajaan negeri sendiri pun satu apa perancangan pun tak ada. Sudahlah.

4. Menyampah.!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR