FOLLOWERS

Tuesday 19 January 2010

PIDATO " KEADILAN UNTUK DSAI " 24 JAN 2010 DI TAMAN KERAMAT ! KAH KAH KAH KAH !!!




HULU KLANG, 19 Jan: Satu majlis pidato bertajuk ‘Keadilan Untuk Anwar’ akan diadakan di Dewan Serbaguna MPAJ AU2, Taman Keramat, di sini pada 24 Januari ini, bermula jam 9.00 malam.

Selain Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, turut berucap ialah Bendahari PAS Pusat dan Ketua Pemuda, Dr Mohd Hatta Ramli dan Nasruddin Hassan, Ketua Wanita dan AMK, Zuraida Kamaruddin dan Shamsul Iskandar serta Anthony Loke. Perkara itu dimaklumkan oleh Setiausaha MTD Hulu Klang, Mohd Misri Sarmon.

Penghuni Gua : Jom kita sama-sama pergi mendengar pidato " Keadilan Untuk DSAI " pada 24 jan 2010 ini.

2. Keadilan untuk DSAI? He he he he he, kah, kah , kah , kah , kah ,kah , kah... Gelak, gelak. Biar betul. Untuk Saiful bagaimana. Bicara dilewat-lewatkan, berpaut pula di mahkamah Syariah, Asyik cuti sakit, peguam sakit. Sumpah pun tak mahu. Tak adil lagi ke? Si Shamsul AMK pun ada. Pandai ke dia berpidato? Jadi kakaktua boleh le. Dia ajuk aje apa yang tuan ( DSAI ) dia cakap. Kah kah kah kah kah kah kah kah.....

3. Kita sama-sama ketawa pada keduanya . Keadilan untuk DSAI dan Shamsul AMK nak berpidato: kah kah kah kah kah kah....Cukup-cukup le buat lawak. Ada baiknya mereka ini masuk program realiti raja lawak lagi baik. Ramai sikit penontonya.

4. kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah.....

7 comments:

  1. Salam Tuan Arif,

    pertandingan pidato piala apa tu Tuan, tajuknya juga agak pelik... adakah piala liwat hehehe...

    ReplyDelete
  2. salam bro...sila hubungi gua. emel gomo.no1@gmail.com. kadar segera. atau lu contact gua melalui FB. salam

    ReplyDelete
  3. Salam hilbert,

    Ada piala baru ker !!! Sangka kan AJL jer !!!

    Tapi bukan Anugerah Juara Lagu

    ANUGERAH JUARA LIWAT

    ReplyDelete
  4. keadilan taik kucing. suruh sumpah taknak, keadilan konon..

    ReplyDelete
  5. Langkah terakhir untuk selamatkan Anwar. Hati-hati, mungkin akan ada demontrasi ala tahun 1998 untuk selamatkan Bos......Mungkin 25 Januari tidak akan menjadi kenyataan bukan sesuatu yang pelik

    ReplyDelete
  6. Assalaamu 'alaikum sdra PG & yang melayari blog ini,

    1 Sebagai seorang Muslim, saya mendoakan yang terbaik untuk saudara selslam; iaitu keampunan dan redha Allah baginya. Keampunan boleh berupa pelepasan dari musibah, atau juga dijatuhi hukuman bagi apa-apa kesalahan yang disabitkan kepadanya, jika ia berkaitan dengan pembuktian [perbicaraan]. [Tentulah hukuman yang syari'i, yang merupakan jaminan Allah melupuskan dosa seseorang hamba-Nya... bukan hukuman berdasarkan undang-undang sivil yang tidak kena-mengena dengan sistem penghukuman lslam].

    2 Namun, tidak lepas juga dari berasa ralat
    ...ralat kerana sudah terlalu banyak 'aset'
    daripada kalangan saudara-saudara selslam sama ada bakat, kelebihan ilmu, karisma, kebolehan, keberanian, kepakaran, atau kelebihan lain dari segi kedudukan sosial, kekayaan dan sebagainya yang tersia-sia... tersia-sia kerana dihabiskan untuk hal-hal yang bukan sahaja tidak 'menambah-baikkan' imej lslam dan umat lslam, bahkan lebih buruk daripada itu semakin menghodohkan wajah dan merosakkan lagi jalan pemikiran umat, khususnya perpecahan akibat ideologi politik yang tidak pun mengarah kepada penyatuan umat Muslim.

    3 Sungguh benar Rasulullah SAW yang menggambarkan bahawa nanti akan ada daripada kalangan umat baginda SAW orang-orang yang sibuk menghabiskan usia dan hartanya semata-mata bagi menentukan akhir kembalinya di tempat yang azabnya amat berat dan pedih. Na'uzubillah!

    ReplyDelete
  7. Keadilan di tubuhkan utk kepentingan anwar jubur sahaja...

    bukan utk kepentingan org lain...

    kenapa perlu pidato tentang keadilan utk anwar??

    die tue tuhan ker???

    ReplyDelete

PETA PELAYAR