FOLLOWERS

Tuesday 12 January 2010

LIWAT SAIFUL : DSAI AKAN ADAKAN TAKLIMAT : JOM RAMAI-RAMAI KE SANA !


Agenda Daily

11 jan 2010

Wow..ada taklimat khas

PKR nak bagi taklimat khas kepada media mengenai perkembangan terbaru kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim.Undangan untuk hadiri taklimat di sebuah hotel itu pada 19 Januari ini dihantar menerusi email Isnin oleh Naib Presiden Mustapha Kamil Ayub.Katanya taklimat itu antara lain untuk bolehkan para pemimpin parti dan pasukan peguam update pihak media berkaitan kesan kes Anwar dan situasai politik semasa negara. -11/1/2010

Penghuni Gua : DSAI dah mula gentar. Bicaranya semakin hampir. Tak ada isu nak di bawa bagi mengalih perhatian dalam kes liwatnya.

2. Nak manipulasi isu kalimah Allah tak menjadi kerana dia sendiri terperangkap. Nak gunakan Pilihanraya kecil tak boleh sebab ADUN berkenaan walaupun uzur masih enggan letak jawatan. Jadi DSAI terkapai-kapai kesaorangan untuk kes liwatnya.

3. Cari talian hayat di mahkamah Syariah pun tak menjadi dan masih juga kurang berkesan. Dalam bicara kes liwat Saiful sebelum ini pun hanya tak sampai 100 orang penyokongnya hadir untuk menyokongnnya. Itu pun bercampur dengan mereka yang sudah berada di mahkamah untuk lain-lain kes. Bicara kes liwatnya nanti akan mendedahkan siapa DSAI sekali lagi.

4. Nalakaruppan pun mendedahkan hari ini bahawa perkara yang amat ditakuti oleh DSAI ialah mahkamah . Ini kerana menurut Nalakaruppan , mahkamah menceritakan tentang fakta buka membuat isu dan sensasi seperti kepakaran DSAI. Itu yang DSAI takut dan bimbang. Semuanya fakta akan didedahkan di mahkamah. Keterangan saksi, vedeo, forensik dan berbegai kisah-kisah bawah kain DSAI akan didedahkan.

5. Jentera propaganda DSAI pun takkan sempat nak korner baring sekiranya kes liwat ini mula dibicara pada 22 jan 2010 ini. Berbagai perkara akan keluar. Lihatlah nanti.

6. Sebab itu DSAI nak adakan taklimat dengan media pada 19 jan 2010 iaitu 3 hari sebelum tarikh bicaranya. Untuk alihkan perhatian. Kalau tak pergi lagi baik. Kita dah tahu apa dia akan cakap.

7. Perkara yang akan dicakap ialah, mahkamah tidak adil. Dia islam ( ? ) jadi mahkamah sesuai untuk bicarakan kesnya ialah mahkamah syariah. Saiful patut dituduh qazaf di mahkamah syariah. Ini zalim, melanggar hak asasi kerana menafikan hak saya. Mahkamah dipengaruhi. Peguam negara berkonspirasi dengan Tan Sri Musa dan kerajaan untuk menjatuhkannya dan bla,.............. bla, bla, ............bla, .............bla, bla, ......................bla,bla...........&^%$#$%^&*()(*&^%$#$%^&*

8. Itulah DSAI seperti kita semua tahu. Yang tentukan akan hadir dan berada disebalhkannnya ialah pembontot utama iaitu si Shamsul AMK. Biasalah dengan si Shamsul ini. Dia bukan berotak pun. Dia hanya seperti burung kakatua yang akan bercakap selepas tuannya bercakap. Dia akan ulang balik aje. Tak ada perkara baru. Itu yang dia nak dok sebelah DSAI aje. Bimbang terlepas ayat-ayat dan perkataan yang akan DSAI ucapkan. Kakaktua katakan....Biasalah.

12 comments:

  1. Alaaa..biasa laa tu ..ni memang perangai nuar brahi yang cuba mengalih kes nya kepada para bloger upahannya..bagi mengabui mata rakyat..tapi dia harus tau bahawa rakyat sudah bosan dengan kerenah nya yang cuba melengah-lengahkan perbicaraan nya dah setahun lebih..so bila takde isu yang boleh dia lakukan ..dia gunakan cara terakhir iaitu menggunakan khidmat bloger upahan dan wartawan...kah kah kah..nuar brahi ooii..berani kerana benar..kalau penakut sangat tanda nya pe lak..

    ReplyDelete
  2. Baik aku buat kerja kat opis, daripada mendengar taklimat daripada si biol nie. Menyusahkan Rakyat. Dah menyampahdah tengok muka anak si brahi(im) nie. Tak habis2 dengan hasad dengki, fitnah dan memecahkan umat Islam.

    ReplyDelete
  3. PUKITAN RAKYAT MEMANG PALAT..
    PUKITAN RAKYAT MEMANG LAHANAT..
    PUKITAN RAKYAT MEMANG BANGSAT..
    PUKITAN RAKYAT MEMANG BERDOSA KEPADA RAKYAT!!

    ReplyDelete
  4. dsai sekarang lepak luar negara. kononnya ada sidang pemikir islam di beirut.

    entah apalah yang dipikirkannya kat sana kita tak tahu. pakat2 pikir camne nak elak kes ni kot

    ReplyDelete
  5. Lepak Luar Negara ambil berkat serta tinjau tinjau kot kot ada ruang nak menyondol lari mcm c RPK..

    ReplyDelete
  6. Hahaha..berdarah hidung Anwar baca posting PG kali ni..Jom kita pi dgr taklimat khas dia..

    ReplyDelete
  7. TAK PYH NAK BUAT2 FORUM PLAK. JUMPA KAT COURT JE LA..BODOH TOL.

    ReplyDelete
  8. salam

    kepada mereka yang menyokong anwar ni mungkin kamu semua tidak mengenali diri dan isi perut anwar tapi bagi mereka yang kenal dia...

    memang anwar seorang yang sanggup apa saja hatta menjual diri dan keluarga serta agama bagi mencapai hasrat yang tinggi mengunung

    salam

    ReplyDelete
  9. PG, kawan akan percaya Anwar kena aninya kalau dia lakukan sumpah syari'e di setiap Masjid dalam Malaysia.... panggil orang ramai disetiap kariah Masjid sebagi saksi........... ada berani ka..... ini tidak, kerjanya nak buat huru hara bagi rakyat susah.... chameleon....

    ReplyDelete
  10. Sudah la, ko org percaya la kata2 si sayfool tu yg mendakwa dirinya diliwat Anwar.aku pernah tanye si sayfool ni...soalannye berbunyi begini..

    Pada hari kejadian saudara diliwat, adakah saudara dgn rela hati 'menyediakan' punggung saudara utk Anwar?adakah saudara langsung tidak melawan ketika diliwat seperti menyepak & meronta2 utk melepaskan diri? kerana bkn senang nak melakukan hubungan luar tabie ni kalu bkn kerana kerelaan hati.tidak mempunyai kudrat langsungkah anda ketika itu utk melawan Anwar yg telah tergolong dlm golongan 'WARGA EMAS' ketika itu?lain la kalau anda seorg wanita yg kite semua maklum tenaganya tidak setanding laki2.ko org tau sayfool jwb ape?
    TAK TERJAWAB SOALAN AKU TU BRO.....

    kpd pembaca blog laki2 disini, contoh la aku nak meliwat ko org skrg, aku rasa blum sempat aku sentuh ko org,mesti kaki ko org dah hinggap kat muka aku kan sbg tindakan mempertahankan diri?betul tak? kenapa sayfool tak buat benda yg sama utk mempertahankan diri seperti ko org? Nah, tengok?ko org tak terpikir ke pasal benda mcmtu?

    pemeriksaan hospital PUSWARI pun dah sahkan dia tak diliwat..itu PAKAR tau yang sahkan.peliknye org yg cume dgr khabar berita jer yg sibuk ckp sayfool diliwat. marah btl si sayfool dgn keputusan PAKAR tu.ko nak rasa diliwat sgt ke sayfool? ko pegi la ambik mana2 btg kayu yg besar penumbuk ker, ko sumbat la dlm assh**e ko tu, baru PAKAR leh sahkan ko diliwat.

    alahai sayfool, sayfool.....

    ReplyDelete
  11. seburuk-buruk pemimpin umno, buruk lagi pemimpin pakatan rakyat, terutamanya aljuburi. percayalah, masuk saja 25/1/10 ni, semua isu akan hilang hilang, yang timbul kes anwar dimahkamah saja.

    ReplyDelete
  12. MERABAN AJELAH KORANG SEME WAKAKAKA...!!

    Ayu Botak

    ReplyDelete

PETA PELAYAR