FOLLOWERS

Friday 8 January 2010

VEDEO HUKUMAN MATI PEMBERONTAHK LTTE DISAHKAN TULEN : PATUT PUN !





GENEVA 8 Jan. – Pakar-pakar bebas memutuskan bahawa rakaman video yang menuduh tentera Sri Lanka melaksanakan hukuman mati ke atas banduan ketika fasa terakhir mereka menentang pemberontak Pembebasan Harimau Tamil Eelam (LTTE) tahun lalu adalah tulen.

Video yang disiarkan oleh Britain’s Channel 4 Ogos lalu `adalah tulen’ kata pelapor khas Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu dalam luar bidang kehakiman, Philip Halston kepada wartawan.

Penghuni Gua : Itulah yang sewajarnya dan itulah yang terbaik yang telah diambil oleh Sri Lanka atau mana-mana negara pun terhadap mana-mana pemberontak / kumpulan pemisah dan penkhianat yang tidak pernah bersyukor pada yang ada.

2. Tahniah Sri Lanka atas hukuman bunuh tersebut. Teruskan tindakan kepada mereka agar kepala mereka tidak bertambah besar seperti mana di setengah-setengah negara ................... Setengah negara tu ( negara Antah Berantah ) , jangan kata nak ambil tindakan setegas Sri Lanka! Nak kuatkuasa undang-undang yang ada pun terhegeh-hegeh. Dok amaran, amaran, amaran keras. Takat itu je le............... Lepas itu ulang balik, amaran, amaran, amaran keras. Begitulah seterusnya. Amin.

1 comment:

  1. SLM BRO..TERINGAT KAT PENYANGAK SI JASON KING BUAT ONAR KAT NEGARA PASIR BERDENGUNG DLM CITER LAKSMANA DO RE MI. SEKEBAL2 MANUSIA, MATI JUGAK KENA CUCUK BULUH RUNCING KAT TAPAK KAKI HEHEH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR