FOLLOWERS

Wednesday 7 October 2009

PERANG 2 : CARA HADAPI MAT INDON !


Esok 8 okt 2009 kumpulan Bendera rakyat Indonesia dikatakan akan menyerang Malaysia iaitu menyerang Malaysia melalaui Sabah dan Serawak.

2. Warga bodoh sombong ini dikatakan akan menyerang Sabah dan Serawak melalui kalimantan, Indonesia.

3. Bagi rakyat Sabah dan Serawak : jangan gusarlah tentang serangan kumpulan bodoh ini yang makan minumnya masih ditanggung oleh negara lain. Senang sahaja hendak hadapi mereka ini. Buka aje lagu dangdut yang amat afdalnya , buka aje vedeo konsert ( kalau boleh jenis karaoke ), lagu Inul ( Goyang Gerudi ) di pintu-pintu masuk sempadan Sabah / Serawak dengan Indonesia. Kalau pasang dan mainkan lagu-lagu dan vedeo karaoke penyanyi ini , meleleh air dan berbuih lior dan mulut mereka ini. Terduduk mereka sehari suntuk di sempadan Malaysia / Indonesia tu. Haram tak menyerang pun.

4. Tak percaya ? Percayalah. Contohnya , lihat sahaja pemandangan ini di kawasan Chow Kit . Dari pagi hingga ke malam , tak bergerak . Duduk bersilang tengah panas lagi. Tak terasa panas pun. Makan kedarah pun tidak , bila dapat menonton vedeo konsert Inul tu. Orang yang sama dari pagi hingga kedai tutup malamnya.

5. Jadi itulah tip yang PG nak lontarkan. Kepada kumpulan yang nak menyerang Malaysia tu, serang diri anda sendiri itu lebih baik. Kalau kita menang melawan diri sendiri baru le boleh memikirkan nak menyerang orang lain atau negara lain.

6. Kalau nak impak lagi bagus, mainkan juga vedeo ustat rock Rhoma Irama sijanggut sejemput tu ( Lebih kurang janggut DSAI ). Alamatnya , wassalam lah.

7. Kalau Double Trouble vedeo ini dipasang , bila dah habis tayangan maka kedengaranlah " Kasi ulang pak, kasi ulang pak " Sampai ke dinihari lah kita dok mengulang tayang vedeo tu. Inilah jenis bangsa ini.

...........................................Tak ada apa pun , dari dahulu lagi yang PG boleh banggakan mengenai negara dan rakyat Indonesia ini. Tak ada. Melahirkan militan-militan islam melalui pasentren-pasentrennya bolehlah. Pihak berkuasa Malaysia berbuih mulut menyalurkan maklumat mengenai JI. Haram tak dipercayai oleh pemimpin dan pihak berkuasa di sana. Bali dan J.w Marriot di bom baru le terkinja-kinja nak ambil tindakan dan memohon bantuan Malaysia. Inilah bangsanya.

5 comments:

  1. Saudara PG,
    Terima kasih saya ucapkan kerana menulis ayat ayat hebat bagi pihak semua kami di Tanah air yang di cinta.
    Walaupun pemimpin kita nak jaga hati orang lain(biasa lah nak jaga orang cha),tiada sape yang berani macam anda dalam 2 artikel.
    Syok nya bila bagi dua tiga biji kat TV stesen dan orang Malaysia cakap telor seberang.
    Ade 1,800,000 orang tinggal di Malaysia.ade lagi 800,000 pati yang bolih jadi halimunan melainkan di Chow kit.
    Otai cakap jangan tai ming lah kat KL.
    changkat lobak
    arjuna waspada.

    ReplyDelete
  2. hahahhahahhaha ~ bagossss idea ni PG!!! Indon ni ego nak mamposss!! bangga rakyat juta juta tapi hotak semua cipoot. Camner nak maju. try arr nak serangg .. sekali aku bg power "senjata perang rahsia" malaysia mau mamposss kau. ingat ni zaman dulu kala kerr nak perang2 pasal BUDAYA? lalok arr

    ReplyDelete
  3. Sebelum buat serangan tu eloklah bermuafakat dgn wakil pekerja Indon kat malaysia dulu...
    Bincanglah elok2..lepas ni depa semua nak pi cari makan halal kat mana pulak..
    atau pun sebelum mai serang malaysia tu..eloklah depa 'arrange' dulu pekerja yg ada kat malaysia ni ..dan bawa pi negara lain dulu..kemudian boleh lah kalau mau perang pun..
    itu pun kalau nak sangat lah..!!!
    Sebab kalau orang dah galak sangat ni..tak boleh tahan juga..Bila nak sedaq??
    Bila dah terlentang!!! barulah kenal tu langit tinggi rendah!

    ReplyDelete
  4. Seperkara lagi : Adalah lebih baik bagi mereka pi sedaq akan beberapa puluh pulau milik Indonesia diselatan singapore tu yg telah tergadai/terjual? kepada singapore tu daripada dok menyalak ttg nak perang dgn Malaysia nih...!!! itu adalah lebih bermanfaat utk anak bangsa indon sendiri...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..

    Suku sakat aku masih ada gak kat sana katanyalah,wallahuaklam.Tapi aku harap dorang tak la sebodoh mereka yg inginkan peperangan berlaku antara kita.
    Pada aku yg tak sekolah politik ni, ini semua sebab jurang antara yang kaya dan yg miskin terlalu jauh.Sikaya mengambil peluang untuk menggunakan simiskin demi sesuap nasi.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR